
אוטוניוז, 02.06.2016 – שני ישראלים, שחר ווייזר, המייסד וה-CEO של Gett ונחשון דווידאי, ה-CMO של החברה, זכו אתמול בברלין לפוטואופ עם מתיאס מולר, יו”ר הנהלת יצרנית המכוניות הגדולה בעולם, קבוצת פולקסווגן, בעת השקת השותפות האסטרטגית שעליה הודיעו החברות בשבוע שעבר ובמסגרתה תשקיע פולקסווגן ב-Gett 300 מ’ ד’.
לפולקסווגן זה שיתוף פעולה ראשון מסוגו ולדברי מולר לצד המשך ייצור ושיווק מכוניות באופן מסורתי (גם אם בטכנולוגיות הנעה חדשות) זה יהיה אחד משתי הפעילויות העיקריות של הקבוצה.
“שוק הנסיעות השיתופיות לא רק מבטיח שיעורי צמיחה גבוהים לפולקסווגן, יש לו גם רלוונטיות אסטרטגית גבוהה,” אמר מולר בהודעה לעיתונות. “נסיעות שיתופיות יהיו במרכז של עסקי ניידות לפי ביקוש שאנחנו בונים כעמוד השני לצד עסקי המכוניות הקלאסיים.”
מולר ציין שהטכנולוגיה של Gett כוללת כבר אלוגריתמים שהם מדויקים באופן יוצא דופן בניבוי צרכי לקוחות. באמצעות שימוש בטכנולוגיה זו פולקסווגן ו-Gett יפעלו לזהות טוב עוד יותר את צרכי הלקוחות. בנוסף לכך שתי החברות גם יבחנו אפשרות לשיתוף פעולה בתחום של נהיגה אוטונומית.
לדברי וייזר, ה-CEO של Gett שיתוף הפעולה עם פולקסווגן יאיץ את פיתוח העסקים הבינלאומיים של החברה, גם באמצעות הוספת מוצרים ושירותים חדשים.
מצידה של קבוצת פולקסווגן את הפרויקט ינהל אולה הארמס, ראש היחידה לעסקים חדשים וניידות. המטרה הראשונה של שיתוף הפעולה, אמר הארמס, היא להפוך את פולקסווגן ו-Gett למובילות המובהקות בתחום שיתוף הנסיעות באירופה ויצירת אקוסיסטם של ניידות משולבת.
קבוצת פולקסווגן מתכננת להציע תנאי רכישה אטרקטיביים למכוניותיה לנהגי Gett. שירותי Gett בערים גדולות בגרמניה יושקו בחצי הראשון של 2017.
קבוצת פולקסווגן היא קבוצת הרכב הגדולה באירופה עם פלח שוק שעמד בשנים האחרונות על כ-25%, בערך כפול מהקבוצה שבמקום השני, פיג’ו-סיטרואן. שיתוף הפעולה עם פולקסווגן, עם דגש על השוק האירופי, עשוי לGett- תנופה משמעותית בפעילותה, יתכן אף באמצעות נוכחות ברשת הסוכנים של פולקסווגן. Gett פעילה היום בארה”ב, בריטניה, רוסיה וישראל ואין לה כל פעילות ביבשת אירופה.
תגובה