באלארד ו-Feichi השיקו צי אוטובוסים תאי דלק חשמליים בסין

צי אוטובוסים תאי דלק חשמליים מוכן לצאת לשרות (באלארד)
צי אוטובוסים תאי דלק חשמליים מוכן לצאת לשרות (באלארד)
  • באלארד שותפה לצי האוטובוסים תאי דלק חשמליים הגדול בסין.
  • תאי הדלק ייוצרו בסין בהתאם לידע של באלארד ויותקנו באוטובוס של Feichi.
  • התוכנית לייצר 3,000 אוטובוסים תא דלק בשנה.

אוטוניוז, 04.10.2016 – באלארד, יצרנית תאי דלק חשמליים קנדית, תספק 12 אוטובוסים מונעים בתאי דלק חשמליים ומוזנים במימן לעיר הסינית פושאן בפרובינציית גואנגדונג. אלה יהיו אוטובוסים ראשונים מפרויקט שאמור להקיף 300 אוטובוסים. האוטובוסים הינם מתוצרתFoshan Feichi Bus (“Feichi”) ופיתוחם כאוטובוסים תאי דלק והאינטגרציה של הרכיבים השונים בוצעה בסין. האוטובוסים יופעלו בקו ניסיוני אחד, מספרו 682, בעיר. טווח הנסיעה של האוטובוס, שאורכו 11 מ’ והוא מסוגל לשאת 80 נוסעים, הוא 300 ק”מ בין שתי טעינות והפעלתו אינה מחייבת הקמת מתקני טעינה מיוחדים כקווים מתח עיליים, לבד מתחנת תדלוק במימן. הספקו של מתקן תאי הדלק הוא 85 ק”ו (114 כ”ס).

האוטובוס מונע ע”י מודול ה-HD-7 ממברנת חילופי פרוטון, שהיא הדור האחרון בטכנולוגיה של באלארד. צריכת הדלק עומדת על פחות מ-6.5 ק”ג גז ל-100 ק”מ. כשהפרויקט יגיע לבשלות המסחרית התוכנית היא לייצר 3,000 אוטובוסים תאי דלק חשמליים בשנה.

ראנדי מקיואן, נשיא ו-CEO של באלארד אמר שמאז הודיעה הקבוצה על הפרויקט לפני שנה, קונסורציום החברות השותפות לו התקדם לישומו, כולל ייצור מקומי של מנועי תאי דלק חשמליים שתוכננו ע”י באלארד והתאמת קו ייצור לאוטובוסים אלה. “זו הפריסה הגדולה ביותר של אוטובוסים תאי דלק חשמליים בסין מעולם. השלטונות בפושאן ויונפו מפגינים חזון חזק ומנהיגות בפתרון הצרכים של תחבורה אורבנית עם אחריות להתמודדות עם איכות האויר.”

בקונסורציום שותפים, לבד מבאלארד ויצרנית האוטובוסים Feichi, גם חברה המספקת מימן, חברה שמייצרת את תאי הדלק החשמליים שתוכננו ע”י באלארד, חברה המתמחה באינטגרציה של תאי דלק חשמליים לכלי רכב, חברה העוסקת באחסון ותובלה של LNG ו-CNG שגם אמורה להקים תחנות תדלוק במימן.

“בשנה האחרונה עשינו לוקליזציה למודולים תאי דלק חשמליים שתוכננו ע”י באלארד בפושאן/יונפו כדי לעמוד בביקוש הגובר לאוטובוסים נקיים בסין,” אמר פרנק מא, יו”ר Synergy, המייצרת את יחידות תאי הדלק. “התוכנית שלנו ל-300 אוטובוסים נכנסת כעת לשלב של גידול מהיר.”

באלארד גם משתפת פעולה עם קינג לונג, יצרנית האוטובוסים השניה בגודלה בסין, בפיתוח אוטובוס תאי דלק חשמליים.

פס הייצור לאוטובוסים תאי דלק חשמליים (באלארד)
פס הייצור לאוטובוסים תאי דלק חשמליים (באלארד)

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!