ארה"ב מפחיתה רגולציה על פיתוח ופריסה מערכות נהיגה אוטונומית

  • שרת התחבורה פרסמה מסמך חדש המקטין את הרגולציה.
  • לרגולציה של ארגונים פדרליים תהיה עדיפות על פני רגולציה של מדינות.
  • בתעשיית הרכב מרוצים מהמדיניות החדשה.
אליין צ'או, שרת התחבורה האמריקנית

אוטוניוז, 13.09.2017 – שרת התחבורה האמריקנית, אליין צ'ו, חשפה את המדיניות החדשה של ממשל טראמפ ביחס לפיתוח מכוניות אוטונומיות. השורה התחתונה של המסמך שפורסם אתמול (ב') מראה שיצרניות רכב לא יצטרכו לבקש אישורים רגולטורים לפני שהן משיקות טכנולוגיית נהיגה אוטונומית, מדיניות שתקל מאד עליהן. צ'ו חשפה את המסמך A Vision for Safety 2.0 במסיבת עתונאים באן ארבור, מישיגן.

המדיניות קובעת שכללי בטיחות וביצועים פדראליים יקבלו קדימות על פני רגולציה של מדינות וממליצה למדינות ארה"ב להתמקד בנושאים כמו רישוי ורישום, אחריות וביטוח.

"ההנחיה המתקדמת הזו מבהירה ומשלבת רבים מן החששות ששמענו מבעלי עניין ומשתמשים," צוטטה כאומרת צ'או ע"י האוטומוטיב ניוז. "ככל שהטכנולוגיה תתקדם, והמשרד אוסף מידע חדש, נמשיך לעבד ולעדכן את המסמך." צ'או אמרה שהמשרד כבר עובד על גרסת 3.0

אנשים בתעשיה קיבלו את הודעתה של צ'או בברכה. "זה נותן לנו את היציבות ואת הרגיעה שאנחנו יכולים לפרוס כלי רכב אוטונומיים ברחבי המדינה," אמר קיי סטפר סגן נשיא במערכות נהיגה אוטומטיות של רוברט בוש.

ג'נרל מוטורס שיבחה את המדיניות המתוקנת בזכות היותה "הוראה ברורה, יעילה, וגמישה לתכנון בטיחותי ואחראי, ייצור, ופריסה של מכוניות נהיגה אוטונומית."

"זה מה שמפתחי כלי רכב אוטונומיים ביקשו. משרד התחבורה מתמקד באופן ברור בבטיחות, אך בו בזמן הנחיות ה-NHSTA צריכות לספק את הגמישות שהמפתחים רוצים, אמרה רבקה לינלאנד, אנליסטית בכירה בקלי בלו בוק.

"כדי להתכונן לעתיד האוטונומי שלנו, עלינו להכין את הכבישים שלנו, את הערים וחשוב יותר, את נוסעי מחר. מדיניות שתתעדף את הבטיחות, החדשנות והובלה אמריקנית תמלא תפקיד קריטי," אמר דאג דיוויס, סגן נשיא בכיר בקבוצת הנהיגה האוטומטית של אינטל. "לשם כך, אני מברך על הנהגתה של שרת התחבורה איליין צ'או, על עבודתה הממוקדת לשנות את הנחיות הרכב האוטומטיות."

הנחיות חדשות

המסמך מדגיש כמה הנחיות וולונטריות חדשות:

  • התמקדות ברמות נהיגה אוטונומית 3-5 לפי תקן SAE הבינלאומי – מותנה, גבוהה ואוטומטית מלאה.
  • מבהיר את תהליך ההדרכה וכי ארגונים אינם צריכים צריכים להמתין כדי לבחון או לפרוס את מערכות הנהיגה האוטומטית (ADS) שלהם.
  • עדכון מרכיבי התכנון המיותרים מן ההערכה העצמית של הבטיחות.
  • מיישר הוראה פדרלית עם ההתפתחויות האחרונות וטרמינולוגיה בתעשייה.
  • מבהיר תפקידים של השלטון הפדרלי ושל המדינה בעתיד.
a vision for safety

 

כותרות היום

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*