אמזון מרחיבה פעילותה בתחום האוטומוטיבי

מראה עמוד הנחיתה של Amazon Vehicles (צילום מסך)
מראה העמוד הראשי של Amazon Vehicles (צילום מסך)

אוטוניוז, 28.08.2016 – אמזון, ענקית המכירות המקוונות, השיקה אתר מכוניות חדש, Amazon Vehicles שישמש כפורטל ובו מידע מקיף לרוכשי מכוניות. האתר, כרגע רק בגירסה האמריקנית של אמזון, amazon.com, סוקר את כל הדגמים החדשים בשוק האמריקני, כולל חוות דעת אודות כלי רכב חדשים. אמזון הגדירה את האתר החדש כ”מקום להשגת מידע על מכוניות ולקהילה אוטומטיבית המקל על הלקוחות להשיג מידע שהם זקוקים לו כאשר הם רוכשים כלי רכב, חלקים וציוד.” כחלק מהאתר המקורי של אמזון החברה מפעילה מחלקה גדולה למכירה של ציוד אוטומוטיבי. בחלק החדש, שהוא  חלק מהאתר הקיים, amazon.com, אין כל הצעות מכירה אלא רק סקירה מקיפה של כלי רכב חדשים, אפשרות להשוואות בין כלי רכב וקהילה המנהלת דיונים.

אמזון לא מגלה בשלב זה את הקלפים והאם בכוונתה להיכנס לשוק הרכב גם כמוכרת מכוניות, אם באופן ישיר ואם באמצעות הפניה לדילרים. לאחרונה רכשה אמזון את שמות הדומיין amazon.car, amazon.cars ו-amazon.auto שעשויים לשמש את החברה כאשר היא תחליט להגביר את מעורבותה בשוק הרכב. בכל מקרה האתר החדש מציב תחרות לאתרי המכוניות הגדולים, cars.com ודומיו, המצטיינים במידע מקיף לרוכשי מכוניות.

בשבוע שעבר עשתה אמזון ניסוי עם יונדאי אמריקה, כאשר לקוחות אמזון פריים היו יכולים להזמין מכוניות של יונדאי למבחנים.

באתר החדש יכולים הלקוחות ליצור לעצמם מוסך וירטואלי ובו הם מעלים את המכוניות שבבעלותם וליצור מגע עם מתעניינים בכלי רכב אלה ולספק חוות דעת.

“המטרה שלנו היא לתמוך במידע בלקוחות בזמן שהם מבצעים את אחד מהרכישות החשובות ביותר בכל שלב של הדרך,” אמר בהודעה לעיתונות אדם גוטש, מנהל מחלקת האוטומוטיב באמזון. “אמזון Vehicles היא מקור אדיר ללקוחות המתעניינים במידע על מכוניות או שמחפשים מבחר גדול של רכיבים וציוד.”

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*