אינפיניטי מגייסת את סטפאן קארי, כוכב ה-NBA, לקמפיינים שיווקיים

  • במטרה להגיע לקהלי לקוחות גדולים בארה”ב ובסין אינפיניטי מגייסת את הכוכב של הגודלן סטייס וואריורס.
  • ל-NBA נוכחות חזקה בארה”ב ובסין.
  • יפרסם בתחילה את ה-Q50 Sport Sedan.
סטאפן קארי. חוזה שיווק עם אינפיניטי (אינפיניטי)
סטאפן קארי. חוזה שיווק עם אינפיניטי (אינפיניטי)

אוטוניוז, 29.06.2017 – אינפיניטי, הודיעה על חתימת חוזה פרסום ושיווק עם סטפאן קארי, כוכבה של קבוצת ה-NBA גולדן סטייט וואריור. הקמפיין הראשון שקארי ייקח בו חלק יהיה ל-Q50 ספורט סדאן במהלך הקיץ הקרוב. קארי השלים החודש זכיה שניה בשלוש שנים בטבעת אליפות עם גולדן סטייט.

“ארה”ב היא השוק הגדול ביותר שלנו ובסין נמצא השוק הצומח הגדול ביותר שלנו, ולכן שותפות עם קארי… היא דרך מצוינת להגיע לצרכנים ברחבי העולם בצורה אותנטית”, אמר רולנד קרוגר, מנהל אינפיניטי, בהצהרה לעיתונות.

“אינפיניטי הוא מותג שהכרתי והערצתי בזכות המורשת החזקה של ביצועים, עיצוב וטכנולוגיות פורצות דרך,” אמר קארי בהודעה לעיתונות. “אני נמשך לערכי המותג שלהם ואת התשוקה למלאכה שלהם ונפעם לעבוד עם אינפיניטי כדי לעזור לספר סיפורים על אנשים שמונעים לעשות יותר כדי לממש את הפוטנציאל שלהם.”

קארי, מספורטאי העל הגלובליים של השנים האחרונות, גויס במטרה להגביר את המודעות למותג הפרימיום של קבוצת ניסאן בשווקים. גיוסי של שחקן NBA מעיד על כך שלקסוס פונה לשווקים בהם ליגת הכדורסל המקצוענית היא פופולארית, ארה”ב וסין.

אינפיניטי מעולם לא זכתה להכרה ולהצלחה של המותג היפני המקביל, לקסוס והיא מפגרת במידה ניכרת גם אחרי מותגי הפרימיום הגרמניים, אודי, ב.מ.וו ומרצדס-בנץ.

קארי ייקח חלק בקמפיינים טלוויזיוניים בסין, בארה”ב ובשווקים אחרים.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*