אחרי 20 שנה, יוצר המרצדס סיטארו ה-50,000

  • הסיטארו הושק ב-1997 עם חידושים טכנולוגיים.
  • מאז יוצר בגרסאות רבות לשימושים שונים.
  • בעתיד צפויות גרסאות הייבריד וחשמלית.
הסיטארו ה-50,000 נמסר לחברת האוטובוסים של וינה (מרצדס)

אוטוניוז, 15.09.2017 – 20 שנה אחרי השקת מסרה אתמול (ה') מרצדס-בנץ את היחידה ה-50,000 של האוטובוס העירוני מדגם Citaro. היחידה ה-50,000 מדגם CapaCity נמסרה לחברת האוטובוסים של וינה, אוסטריה, כחלק מהזמנה של 62 יחידות דומות, שאורך כל אחת מהן 19.73 מ'. זו הגרסה הגדולה ביותר של הסיטארו, עם 4 צירים, הרביעי עם יכולת היגוי לשיפור התמרון, 168 מקומות ישיבה וארבע דלתות כפולות.

לאורך 20 שנות הייצור עברו על הסיטארו מהפכות טכנולוגיות. עם השקתו הותקנו בו מערכת התקשורת CANBUS, בלמי דיסק בכל הגלגלים, מושבי קנטילבר והוא עוצב באופן מודרני עם חלונות גדולים.

הסיטארו מיוצר במגוון של גרסאות, כאוטובוס רגיל, כאוטובוס מפרקי, גרסה קומפקטית, גרסה עם כניסה נמוכה, גרסה המיועדת לשירות באזורים כפריים והגרסאות הגדולות. יוצרו לו גם גרסאות קונספט ככלי רכב למערכת BRT ואוטובוס מודרך על מסלול קבוע.

סיטארו NGT, גז טבעי (מרצדס)

לאורך השנים ההנעה של הסיטארו הפכה לנקיה יותר הודות לדרישות מחמירות של תקינת היורו והחל מ-2012 הוא משווק בתקינת יורו 6. יוצרו לו גם גרסאות גז טבעי ודגמי קונספט של הנעת תאי דלק חשמליים. לאורך השנים שופרו גם מערכות הבטיחות באמצעות התקנת ESP, בקר פלטת סיבוב המפרק, תאורת בי-קסנון ו-LED.

השנה הדגימה מרצדס סיטארו הייבריד ובשנה הבאה צפוי סיטארו חשמלי. בשנה שעברה הדגימה מרצדס את ה-City Pilot אוטובוס עם יכולת נהיגה אוטונומית שמבוסס על הסיטארו.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*