אחרי פולקסווגן, ניסאן חתמה על הסכם לשימוש ב-REM של מובילאיי

  • ניסאן תעשה שימוש במערכת הלוקליזציה REM של מובילאיי.
  • שתי החברות ערכו ניסוי מוצלח ברחובות לונדון.
  • המערכת אמורה לאפשר הפקת מפות המתאימות לניווט בעלות נמוכה וביעילות.
,תרשים מערכת ProPilot של ניסאן (ניסאן)
,תרשים מערכת ProPilot של ניסאן (ניסאן)

אוטוניוז, 25.04.2017 – מובילאיי הודיעה היום (ג’) על הסכם חדש עם ניסאן ליישום מערכת REM במכוניות ניסאן. מערכת REM או בשמה המלא Road Experience Management, נועדה לאפשר עידכון מיידי של מפה דיגיטלית ברזולוציה גבוהה, פונקציה שאמורה להיות חיונית לנהיגה אוטונומית. כדי ליצור את עדכוני המפה המערכת מתבססת על נתונים המתקבלים ממערכות ADAS בכלי רכב. מערכות אלה, ובהן המצלמות המשמשות את מערכת ההתראה של מובילאיי, מזינות נתונים לענן ומאפשרות את יצירת המפה המעודכנת במיקור המונים, ברעיון הדומה לזה של WAZE.

ההסכם נחתם בעקבות ניסיון, proof of concept, מוצלח שהחברות ביצעו בשנה שעברה בלונדון. שיתוף הפעולה האחרון בין החברות היה בפיתוח ה-ProPilot מערכת הנהיגה האוטונומית של ניסאן, שיש בה תרומה טכנולוגית חשובה של מובילאיי, לפי הודעה לעיתונות שפרסמה מובילאיי.

“ההסכם מקדם את הגישה המכלילה, כשנתונים מיצרניות רכב רבות יכולים להתמזג כדי ליצור ספרדרך (RoadBook) בהיקף הגדול ביותר, יציב, מגוון גיאוגרפית מתעדכן במהירות, בעלות נמוכה ובאופן יעיל,” נמסר בהודעה לעיתונות שפרסמה מובילאיי.

בתחילת השנה חתמה מובילאיי על הסכם דומה, ליישום מערכת REM עם קבוצת פולקסווגן. אולם מובילאיי עדיין לא יכולה לקבוע מתי מערכת זו תניב הכנסות ובאילו היקפים. מובילאיי צופה שבעתיד שימוש במפות ברזולוציה גבוהה עם יכולת לוקליזציה יחייב את הנהגים לשלם עבור השימוש במפה וההכנסות יתחלקו בין גורמים אחדים, שאחד מהם תהיה מובילאיי, או בגלגולה הבא הצפוי, אינטל.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*