כוכבת עולה / נהיגה היא בזבוז זמן טוטאלי, אומרת אורית שיפמן, CEO של OSR, מפתחת 'מוח' למכוניות חכמות

  • אורית שיפמן ייסדה ומנהלת את OSR, חברה המפתחת 'מוח' למכוניות.
  • לאחרונה היא זכתה בתחרות "הכוכבים העולים" של תעשיית הרכב האירופית.
  • OSR תיקח חלק בארוע אקומושן שייערך בשבוע הבא.
אורית שיפמן, מייסדת ו-CEO של OSR (לינקדאין)

אוטוניוז, 13.05.2018 – אורית שיפמן, מייסדת ו-CEO של OSR Enterprises, חברה העוסקת בפיתוח 'מוח' לכלי רכב, נבחרה ע"י מגזין התעשיה אוטמוטיב ניוז יורופ לאחת מ"כוכבים עולים" בתעשיית הרכב 2018, בתחרות שנתית שכתב העת מקיים. את הפרס היא תקבל, ביחד עם עוד כ-15 אנשים, בארוע שנתי שייערך בתחילת יוני במילאנו, איטליה. עוד קודם לכן שיפמן אמורה להשתתף באירוע אקומושן, שייערך בשבוע הבא (23 במאי) בתל אביב.

שיפמן (42) נולדה בפתח תקוה, מתגוררת היום בצוג, שווייץ. את OSR היא הקימה ב-2011, אחרי שקודם לכן למדה עריכת דין ולמדה מחשבים,  את OSR הפועלת כיום משווייץ ומישראל.

בשיחה עם מארגני התחרות אמרה שיפמן שאת ההישג הגדול שלה היא רואה בהקמת החברה כטיר 1. לדבריה היא האמינה שהגיע הזמן למתודולוגיות וטכנולוגיות חדשות בתעשיה שהתבססה על "חשיבה מסורתית וקונספטים שמרניים.

רכישת מנוי לאוטוניוז

אוטוניוז מביא מדי יום חדשות מתעשיית הרכב העולמית, ההייטק האוטומוטיבי והמסחר ברכב בישראל

האתר היחיד בעברית המביא את כל החדשות, הפרשנויות והידיעות, באופן מסודר, ללא מודעות קופצות וכאבי ראש רגילים.

יעקב צלאל, עורך אוטוניוז, כותב על מכוניות, אוטומוטיב וטכנולוגיה 35 שנה.

רכישת מנוי שנתי לאוטוניוז ב-650 ש"ח + מע"מ.

לרכישת מנוי שנתי הקליקו כאן

"אני חושבת שקונספטים מיושנים אלה הם מכשול להגשמת דרישות העתיד של מכוניות הדור הבא," אמרה שיפמן.

האתגר הנוכחי של OSR הוא לשנות את תפיסתם של יצרניות הרכב. לדבריה ארכיטקטורת כלי הרכב אינה מתוכננת להתמודדויות עם הסכנות והדרישות של המחר, בתחומי נהיגה אוטונומית וסייבר סיקיוריטי.

שיפמן הופתעה מההפרשים הקיימים בתעשיה בין החזונות למכוניות מקושרות ואוטונומיות לבין המציאות של ארכיטקטורות כלי רכב וחשמל שאינן מתאימות לשאיפות.

OSR  הציגה בשנה שעברה את Evolver מעין מחשב מרכזי עם אינטליגנציה מלאכותית, שיכול לפקח על תחומי פעילות רבים multi-domain, בפעילות כלי הרכב. בכך הוא מרכז את כל הפעילות של עשרות יחידות ECU למקום אחד. לדברי החברה ההפעלה היא קלה יותר וגם היכולת להגן על הדומיינים מפני מתקפות סייבר פשוטה יותר. "ה-Evolver מעניק לכלי הרכב את הכלים להמציא מחדש את המכונית לניידות העתיד מבלי לאבד שליטה בפלטפורמת הטכנולוגיה בכלי הרכב או ביחסי לקוחות," אמרה שיפמן. ה-Evolver משמש גם כיחידת פיתוח ועשוי לעניין יצרניות רכב בגלל הצורך במחשב מרכזי לביצוע מטלות נהיגה אוטונומית. למעשה OSR מנסה להתחרות בחברות גדולות בהרבה כאנבידיה, שלא להזכיר את אינטל.

שיפמן אמרה לאוטומוטיב ניוז יורופ שמעולם לא היתה בבעלותה מכונית. "אני חושבת שלנהוג זה בזבוז זמן טוטאלי," היא אמרה.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*