אולם התצוגה הווירטואלי של דאסו סיסטמס בשימוש קבוצת פיג’ו-סיטרואן

  • דאסו סיסטמס פיתחה מערכת תצוגה ווירטואלית למכוניות המחליפה אולמות גדולים.
  • קבוצת פיג’ו-סיטרואן כבר עושה שימוש במערכת באתר מותג DS ובאתרי ובחלק מחנויות הריטייל שלה.
  • עד 2020 הקבוצה מתכננת פריסה של 30 חנויות ברשת PSA ריטייל שיצוידו במערכת.

אוטוניוז, 23.07.2017 – קבוצת פיג’ו-סיטרואן עושה שימשו במערכת Virtual Garage של קבוצת Dassault Systèms כדי לשפר את איכות התצוגה באולמות החברה ולשפר את חוויית הקניה. המערכת מאפשרת לסוכנויות רכב להציג באולם התצוגה, על מסכים ובתלת מימד, דגמים רבים שהאולם אינו יכול להכילם פיזית, לאפיין דגמים, ולבחור אופציות שונות כמו צבע המכונית, סוג הגלגלים ועוד.

הפורמט החדש מיושם כעת בPSA Retail, זרוע הפצת המכוניות של קבוצת פיג’ו-סיטרואן באירופה. עד 2020 הקבוצה מתכננת לעשות בו שימוש ב-30 חנויות Experience Store שיוקמו ברחבי אירופה.

“סוכנויות רכב עומדות בפני האתגר להציג מספר הולך וגדל של אפשרויות ותוספות שנועדו לענות על דרישות דור הדיגיטל. האתגר גדול במיוחד בערים גדולות כגון פריז, ולעשות זאת בשטחי קמעונאות קטנים ויקרים”, אמר אוליבייה סאפין, סגן נשיא תעשיית תחבורה וניידות, דאסו סיסטמס. “דמיינו אולם מכירות ללא מכונית פיזית, או בדיקה של מכונית ללא מגע. עולמות ה- 3DEXPERIENCE מקרבים את הלקוחות לרכב הבא שלהם, לעיתים אפילו יותר מאשר בעת שיטוט בסוכנות פיזית.”

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!