אודי תציג את ה-Q8 קונספט בדטרויט, עם דמיון לדגמי הקואטרו הראשונים

  • ה-Q8 יהיה הדגם הגדול ביותר של סדרת ה-Q ומיועד לשווקים בארה”ב ובסין.
  • פרטים מעיצובו לקוחים מהאודי קואטרו הראשון, דגם מכונית ראלי.
  • ייוצר על פלטפורמת ה-MLB, הפלטפורמה הגדול של קבוצת פולקסווגן.
au_q8_con_81
גריל מתומת גדול בחזית ה-Q8 קונספט (אודי)

אוטוניוז, 26.12.2016 – אודי תציג בתערוכת דטרויט בחודש הבא את ה-Q8 קונספט, דגם שכשיהפוך למסחרי, ככל הנראה במהלך 2018, יהיה רכב העל של המותג בקטגוריית ה-SUV. ה-SUV החדש יבוסס על הפלטפורמה החדשה ביותר של הקבוצה, המיועדת לכלי רכב גדולים, ה-MLB. על פלטפורמה זו מיוצרים כבר האודי Q7 והבנטלי בנטייגה, שיהיה אחד ממתחריו של ה-Q8. מתחרים נוספים צפויים להיות ב.מ.וו X7 שגם שתהיה לו גם גרסת קופה והמזראטי לבנטה.

“עם האודי Q8 קונספט יצרנו ראש חץ חדש בקו דגמי ה-Q. העיצוב של מעורר באופן ברור ספורטיביות ויוקרה,” אמר מרק ליכטה, המעצב הראשי שלי אודי. “אנחנו מאמינים שאספקט חשוב של דגם התצוגה הזה הוא שהוא מציע מרחב פנים נדיב עם ארבע מושבים נוחים באופן דומה, אפילו עם קו גג שטוח.”

מראה שטוח שאמור להזכיר את הקואטרו הראשון משנות ה-80' (אודי)
מראה שטוח שאמור להזכיר את הקואטרו הראשון משנות ה-80′ (אודי)

הגריל המתומן של דגם הקונספט הוא גדול באופן ניכר מזה של דגמי אודי הנוכחיים ולדברי החברה אלמנטים עיצוביים רבים לקוחים מהאודי Ur-quattro של שנות ה-80′. זה בא לידי ביטוי בקורות C השטוחות ובולטות מאד, ובכנפיים המנופחות מעל לגלגלים. “פרופורציות מאוזנות אלה נותנות דגש שווה לגלגלים הקדמיים והאחוריים – קואטרו טיפוסי,” נכתב בהודעה לעיתונות.

לדגם החדש חשיבות מרובה בגלל הצפי בגידול של מכוניות פרימיום ובהם הדגמים הגדולים.

ה-Q8 היא חל מתוכנית החומש של אודי מהשנה שעברה שלפיה ישקיע המותג 24 מיליארד יורו בהגדלת מספר הדגמים והגרסאות המשווקים על ידו ל-60 מ-50.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


error: Alert: Content is protected !!