IAA 2017: סוזוקי חושפת סויפט ספורט חדש עם דגש על מומנט

  • מנוע 1.4 ל' טורבו, הספק 103 כ"ס.
  • תיבת הילוכים ידנית בלבד.
סוזוקי סויפט ספורט בתערוכת פרנקפורט (ניוזפרס)

אוטוניוז, 19.09.2017 – "אנחנו יודעים שהלקוחות שלנו מעריכים חוויית נהיגה דינמית, סגנון אגרסיבי יותר ויחס מומנט/משקל שמניע את הסויפט ספורט לטריטוריה של הוט האצ' אמיתית," אמר בהודעה לעיתונות מאסאו קובורי, המהנדס הראשי של הסוזוקי סויפט ספורט החדשה, עם השקתה בתערוכת פרנקפורט. "לכן עשינו את הסויפט ספורט החדשה יותר קלה, מהירה ויותר מפתה לנהיגה בכל צורה."

הדגם החדש מצויד במנוע טורבו-בנזין 1.4 ל' בטכנולוגיה ששמה המסחרי Boosterjet. למנוע הזרקת דלק ישירה עם שבעה חרירים בכל מזרק, דרכם מוזרק הבנזין. מערכת הטורבו מצוידת בשסתום פורק לחץ שנסגר במצב של תאוצה ומאפשר תאוצה משופרת ונפתח במצב של שיוט ומשפר את צריכת הדלק. ההספק עומד על 103 כ"ס/5,500 סל"ד והמומנט על 23.5 קג"מ/2,500-3,500 סל"ד. המכונית מגיעה עם תיבת הילוכים ידנית שש מהירויות.

קשיחות הגוף שופרה, וחלקים של מבנה תחתית הגוף הוחלפו ושיפורים בוצעו גם במתלה. בסיס הגלגלים משתרע על 2,450 מ"מ והמשקל 970 ק"ג כך שיחס המשקל להספק עומד על 9.4 ק"ג לכ"ס אחד ויחס המשקל למומנט, שאותו מדגישה סוזוקי, עומד על 41.3 ק"ג לקג"מ אחד.

סוזוקי סויפט החדשה (סוזוקי, ניוזפרס)

לדגם החדש מערכת בעלת שני חיישנים לסיוע בלימה. חיישן אחד הוא מצלמת ווידיאו מונו והשני חיישן לייזר. כאשר מתגלה סכנה בסביבה המערכת מתריעה לנהג, מסייעת בבלימה או מבצעת בלימת חירום אוטומטית, בהתאם למצב.

מערכת בטיחות נוספת היא Weaving Alert Function הפועלת במהירות מעל 60 קמ"ש ומתריעה כאשר היה מגלה שכלי הרכב "מזגזג" בגלל תשישות נהג.

מערכת בקרת שיוט אדפטיבית מבוססת על חיישן רדאר ושומרת אוטומטית על מרחק בטוח מכלי רכב המקדים את הסויפט ספורט.

כותרות היום

עשו מנוי לניוזלטר של אוטוניוז
עשו מנוי לניוזלטר וקבלו את כל העידכונים
תודה על עשיית המנוי. עליך לאשר את כתובת האימייל כדי שנוכל לשלחו אליכם. אנא בדקו את האימייל ובצעו את ההוראות.
אנחנו מכבדים את פרטיותכם. לעולם לא נעביר את פרטיכם לצד שלישי
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup Plugin