פיסקר EMotion, תוצג בספטמבר, מסירות מ-2019

  • פיסקר אינק. תעשה שימוש במצברי ליתיום יום במקום גראפין לדגם החדש.
  • צפויה להתחיל במסירת מכוניות ב-2019
  • טווח נסיעה עד 640 ק”מ, מהירות מרבית 260 קמ”ש

אוטוניוז, 24.07.2017 – הנריק פיסקר, מתכנן המכוניות הבלתי נלאה, הציג לאחרונה את ה-EMotion, מכונית סדאן חשמלית במחיר של 129,000 דולר. המכונית אמורה היתה לעשות שימוש במצבר graphene המפותח במיזם משותף עם Nanotech Energy, יצרנית חדשה של מצברים למכוניות חשמליות. אולם, בשבוע שעבר הודיעה החברה לפיסקר שאין ביכולתה להתרכז בפרויקט אחד, כפי שנדרש בלוח הזמנים של פיסקר ולכן המיזם המשותף ננטש, דיווח האוטומוטיב ניוז. פיסקר ישתמש במקום מצברים אלה במצברים של LG Chem. לדברי ג’ק קואנגו, ה-CEO של נאנוטק אנרג’י החברה מתרכזת בפיתוח מצברים ליישומים שונים הכוללים מכוניות, תעופה טלפונים ניידים ועוד. לדבריו השימוש ב-graphene כבסיס לסוללה מאפשר טעינה ופריקה מהירות הרבה יותר.

ה-EMotion תעשה שימוש בתאים חשמליים ליתיום-יון בצורת גליל שהוא, לדברי פיסקר, המוצר החדשני ביותר של LG Chem. לדבריו, פיסקר אינק. יצרנית ה-EMotion, כבר בחנה את התאים ומצאה אותם מתאימים לצרכיה. פיסקר טוען לטווח של 400 מייל (כ-640 ק”מ) בין טעינה לטעינה. המהירות המרבית של המכונית היא 260 קמ”ש והיא מסוגלת להטעין חשמל שיספיק לטווח נסיעה של 200 ק”מ בתוך תשע דקות.

הפיסקר EMotion היא מכונית סדאן 4 דלתות, בעלת הנעה כפולה. דלתות נפתחות בתנועה כלפי מעלה.

פיסקר אמור לחשוף את המכונית בספטמבר הקרוב ולהתחיל במסירות ללקוחות ב-2019. לדבריו לחברה הזמנות לכל כושר הייצור עד סוף 2019, כושר הייצור לא נחשף, ולקוחות יכולים להזמין את המכונית תמורת פיקדון שניתן להחזרה בסך 2,000 ד’.

 

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*