- 10 צוותים ישראליים לקחו חלק בראלי שנערך במערב יוון.
- כולם סיימו את הראלי, כמעט כולם על הפודיום ורק צוות אחד פרש.
- הראלי נמשך ארבעה ימים, לאורך 900 ק”מ ו-530 ק”מ קטעים מיוחדים.
אוטוניוז, 05.06.2017 – אלירן יפרח ואדר מלמד, בכלי רכב CANAM ניצחו בסוף השבוע האחרון בראלי יוון Offroad. בראלי, שנערך במערב יוון בואכה מקדוניה, לקחו חלק 34 צוותים, 10 מהם הגיעו מישראל והיוו כמעט שליש מהמתחרים. ולכמות היה גם ביטוי איכותי בתוצאות שהתבטא בדירוגים גבוהים ובנצחונות בקטגוריה.
הראלי נערך על דרכי עפר לאורך כ-900 ק”מ, היו בו מעל ל-10 קטעים מיוחדים באורך כולל של כ-530 ק”מ.
הראלי התאפיין בכבישי עפר מהירים, בוץ טובעני ומסלולים שעברו ביערות ושדות.
הצוות הישראלי הוותיק רז היימן והלל סגל, בראלי הבינלאומי ה-27 שלהם והשני העונה, סיימו במקום השלישי בדירוג הכללי במכונית אותה בנה סגל, המצוידת במנוע טורבו דיזל 3.0 ל’ של ב.מ.וו וזכתה זה מכבר לכינוי ‘הצהובה’. היימן/סגל, המתחרים במסגרת נבחרת פוינטר, עלו פעם שניה לפודיום כאשר דורגו במקום השני בקטגוריה T2.2. הצוות יפרח/אדר ניצח גם בקטגוריית ה-SSV.2 כשבאותה קטגוריה גבי אברג’יל ועופר שוורץ סיימו במקום החמישי.
הצוות טל וינברג וניצן בוסתן ברכב מבניה עצמית שזכה לכינוי Hornet ניצח בקטגוריה T1.1 כשבאותה קטגוריה שי שמעוני וגדעון בן שמואל סיימו במקום השני ב-L200.
דדי שפרונץ ורן סיטון סיימו ניצחו בקטגוריה T2.2 במיצובישי פאג’רו.
צוות ישראלי אחד בלבד, של גל שחם ואופיר קיד לא סיימו את הראלי בגלל גיר שנשבר.
כותרות היום
- דו”ח מסירות משאיות 11/2020 / גידול במסירות בנובמבר, התחזקות ניכרת במשאיות כבדות
- משאיות / מסירות לפי מותגים, משקלים 01-11/2020
- מסלול ניסויים / נתיבי איילון תחנוך משטח ניסויים לכלי רכב אוטונומיים באשדוד
- השקה מקומית / צ’מפיון מוטורס משיקה מתיחת פנים ל-A5, RS5
- דיימלר / מוכרת את מפעל סמארט ל-Ineos, תייצר כלי רכב לשטח
- מרצדס וואנים / קונספט חדש ל-eSprinter, בישראל מאמצע 2021 אם המיסוי יותאם
תגובה