ג.פ. אוסטריה: המילטון יזנק מהפול, מגביר הלחץ על רוזברג

לואיס המילטון באחד ממקצי החימום לג.פ. האוסטרי (דיימלר)
לואיס המילטון באחד ממקצי החימום לג.פ. האוסטרי (דיימלר)

אוטוניוז, 02.07.2016 – לואיס המילטון יזנק מחר (א’) לגרנד פרי האוסטרי, הסיבוב התשיעי באליפות העולם מהפול פוזישן, בעוד עמיתו לקבוצת מרצדס, ניקו רוזברג, המוביל באליפות העולם, יזנק מהמקום השביעי בלבד. שני נהגי קבוצת מרצדס קבעו את שני הזמנים המהירים ביותר ב-Q3 במקצה הדירוג שנערך היום, המילטון קבע את הזמן המהיר יותר 1:07.922 ד’, 0.543 שנ’ מהיר מרוזברג, אולם רוזברג יאבד חמישה מקומות, בעקבות החלפת תיבת ההילוכים במכוניתו, אחרי תאונה במקצה האימון הבוקר. בשורה הראשונה יעמוד לצידו של המילטון ניקו הולקנברג בפורסאינדיה-מרצדס ומהשורה השניה יזנקו ג’נסון בטון במקלארן-הונדה וקימי ראייקונן בפרארי.

המיקום הגבוה של בטון, הגבוה ביותר של מקאלרן בשנים האחרונות, שקבע את הזמן החמישי בטיבו הוא שילוב בין הגשם שירד לפני Q3 והלך והתייבש לאורך המקצה בן 12 הדקות והעונשים לרוזברג ולפטל. הנהגים יצאו להקפות הראשונות על צמיגי אינטרמידייטס, אבל חזרו לקראת הסיום לצמיגי סליקס כאשר המסלול התייבש כמעט לחלוטין. סבסטיאן פטל בפרארי קבע את הזמן הרביעי בטיבו, אבל יזנק מהמקום התשיעי בעקבות עונש שהורידו חמישה מקומות.

מהמקומות החמישי והשביעי יזנקו דניאל ריקארדו ומקס ורספטאן בהתאמה, שניהם ברד בול-רנו וסוגר את העשיריה הראשונה פיליפה מאסה בוילימס-מרצדס.

הפתעת מקצה הדירוג היתה הצלחתו של פסקאל וורליין במאנור-מרצדס להעפיל ל-Q2 ולהציב את עצמו במקום ה-12 בזינוק לפני מתחרים הנחשבים לחזקים יותר כמו פרננדו אלונסו במקלארן-הונדה, קרלוס סאיינז בטורו רוסו-פרארי וסרג’יו פרז בפורסאינדיה-מרצדס.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*