מענקים
ב.מ.וו לפי דיווחים במכסיקו קיבלה מענק של 236 מ’ ד’ כדי להקים את המפעל והתחייבה להעסיק בו 1,500 עובדים עד 2024. ב.מ.וו גם תהיה פטורה מתשלום מסי מדינה ומסים מקומיים במשך 10 שנים. במפעל החדש ייוצרו גוף המכונית, יהיו בו מתקני צביעה ותתבצע בו הרכבת המכוניות. רכיבי מערכת ההנעה ייובאו מגרמניה, כשם שהם מיובאים היום למפעל ב.מ.וו בספארטנבורג, דרום קרולינה, ארה”ב.
אקולוגיה
ב.מ.וו מדווחת שהמפעל יהיה המפעל הידידותי ביותר לסביבה של הקבוצה. הוא יהיה דו תחמוצת הפחמן נייטרלי, כאשר כל החשמל ייוצר ממערכת תאים פוטו-וולטאיים שתותקן בשטח המפעל וכמות המים לייצור מכונית תהיה הנמוכה ביותר.
הקמת המפעל מבוצעת באמצעים מתקדמים באמצעות תכניות תלת ממדיות הן בשלבי הקמת המפעל והן בשלבי התקנת הציוד. תכניות כאלה מאפשרת לאריכטקטים, למתכננים ולמבצעים בקרה צמודה ושוטפת על תהליך ההקמה וגם מאפשרת ביצוע שינויים נדרשים בעלויות מינימליות. בהקמת מערך הייצור ואימון ועובדים ייעזר המפעל במפעלים ותיקים יותר, במינכן ובספארטנבורג.
צפון אמריקה
ב.מ.וו משקיעה מיליארד דולר גם בהרחבת המפעל בספארטנבורג, שתושלם עד סוף השנה. בשנה שעברה הפך המפעל, המייצר את דגמי ה-X וייצר בעתיד גם את ה-X7, למפעל הגדול ביותר לקבוצה בזכות הזינוק הגלובלי בביקושים לרכבי שטח. עם השלמת הרחבתו היקף הייצור יעמוד על 450,000 יחידות בשנה.
תגובה