בדרך לשינוי מבני טסלה שינתה כתובת אתר האינטרנט של החברה

עמוד הבית של טסלה עם הכתובת החדשה (צילום מסך)
עמוד הבית של טסלה עם הכתובת החדשה (צילום מסך)

אוטוניוז, 20.07.2016 – טסלה שינתה אתמול, ללא כל הודעה מוקדמת, את כתובת אתר האינטרנט של החברה ל-tesla.com. הכתובת הקודמת היתה teslamotors.com. יתכן שהשינוי הוא חלק מתוכנית Masterplan Phase 2 שאותה הזכיר אילון מאסק, הבוס של החברה, באחד הציוצים האחרונים שלו ושאותו הוא אמר הוא מתכוון להציג בקרוב.

ההבדל העיקרי באתר בעל הכתובת החדשה היא תוספת מדור Energy בסרגל הניווט הראשי שהקלקה עליו מובילה לדף שבו משווקים המצברים הביתיים שטסלה מייצרת.

יתכן שהמטרה הבאה של מאסק היא לצרף לסרגל הראשי את SolarCity חברת התקנות הפאנלים הפוטו-וולטאיים בדרכה של טסלה להפוך לחברה המספקת שירותי ניידות חשמליים וברי קיימא באופן מקיף.

לפי אוטומוטיב ניוז טסלה רכשה את הדומיין tesla.com השנה. מחיר הרכישה לא צוין.

בראיון לוול סטריט ג’ורנל אמר מאסק שהוא מצפה שרוב גדול יאשר את רכישת SolarCity למרות הביקורת שהוטחה בה. מאסק, שנפגש לאחרונה עם משקיעים בטסלה כדי לשכנעם לתמוך בעיסקה, אמר שרובם אינם מבינים כיצד חיבור בין חברת מכוניות לחברה סולארית הגיונית “מנקודת המבט של המוצר.” הוא אמר שהוא יסביר את הדברים במאסטרפלאן שהוא מתכוון לפרסם, ככל הנראה עוד השבוע.

בימים האחרונים נראה שמשקיעים מסכימים עם כך שהעיסקה עומדת בפני השלמה, כאשר מכירה של SolarCity עלה ל-26.26 ד’, קרוב למחיר המוצע למניה ע”י מאסק, 26.5 ד’. מאסק פסל את עצמו מלהצביע על העסקה בדירקטוריון טסלה וכך עשה גם ג’יי.בי. שטראובל, מנאמניו הוותיקים של מאסק והמנהל הטכני של החברה.

במידה והעיסקה תצא אל הפועל היא לא תחלץ רק את מאסק מהשקעתו ב-SolarCity, אלא גם מספר משקיעים מוסדיים המשקיעים בשתי החברות, בדיוק כמאסק, שהוא בעל המניות הגדול בשתיהן ויו”ר הדירקטוריונים של שתיהן.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*