בביקור בישראל מושל מישיגן התעניין בסייבר סיקיוריטי, נפגש עם נתניהו

  • מושל מישיגן ערך ביקור בן שבעה ימים בישראל.
  • במהלך הביקור הוא נפגש עם ראש הממשלה לשיחה בנושאי טכנולוגיה וניידות.
  • נפגש עם יזמים ואנשי עסקים הפעילים בתחום האוטומוטיבי בישראל.
נתניהו (מימין) וריק סניידר, מושל מישיגן בעת פגישתם בת"א (אתר מדינת משיגן)
נתניהו (מימין) וריק סניידר, מושל מישיגן בעת פגישתם בת”א (אתר מדינת משיגן)

אוטוניוז, 05.02.2017 – מושל מדינת מישיגן, ריק סניידר, סיים ביום שישי האחרון ביקור בן שבוע ימים בישראל במהלכו נפגש עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו ועם אנשי עסקים במיזמים טכנולוגיים עם דגש על סייבר סיקיוריטי.

הביקור שנמשך שבעה ימים הוגדר כ”משימשת השקעה” במטרה לבדוק “הזדמנויות לשיתוף פעולה בנושאי סייבר סיקיוריטי” עם גורמים ישראליים.

המשלחת ביקרה בבאר שבע, ירושלים, תל אביב, רעננה והרצליה פיתוח ולקחו בה חלק גם נציגי תשע חברות מסחריות.

לפי דיווח בדטרויט ניוז הפגישה בין נתניהו לסניידר נערכה בתל אביב ובמהלכה דנו השניים במגמות בכלכלה, ואתגרי כוח אדם אחרי שמכוניות ללא נהג יהפכו את מקצועות הנהיגה למיותרים.

סניידר ביקר ב-HarmanTowerSec לפגישה עם מומחים בתחום הסייבר סיקיוריטי; הוא נפגש עם Team8, חברה המסייעת לסטארטאפים בתחום הסייבר סיקיוריטי; בהרצליה פיתוח הוא נפגש עם גיל גולן, מנהל ה-GM Advanced Technologies, שבשנה שעברה גייסה מאות מהנדסים העובדים מישראל לפיתוח טכנולוגיות חדשות עבור ג’נרל מוטורס.

השיחות נועדו “לדון ביחסים בין אוטומוטיב לניידות, טכנולוגיית סייבר ופוטנציאל הזדמנות להשקעות בילטרליות,” נמסר בהודעה מטעם מושל מישיגן בסיום הביקור. “הפגישות שלנו לאורך כל השבוע התמקדו בבדיקת הזדמנויות לשיתוף פעולה בתחומי הסייבר סיקיוריטי במיוחד בתחום של כלי רכב מקושרים, אוטומטים ואוטונומיים.”

במהלך הביקור נפגשו סניידר ומלויו עם בוגרי תכנית תלפיות הצבאית. סניידר ציין שלמישיגן חשוב להרחיב את האקוסיסטם המתאים להייטק במדינה, כדי שהיא תוכל להמשיך ולהיות המובילה בתחום הניידות.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*