הודעה למשתמשי אתר אוטוניוז

בגלל שינוי כתובת מ-HTTP ל-HTTPS יתכן שתקבלו הודעה שהאתר לא בטוח. עליכם לנקות את ה-cache או לגלוש בדפדפן אחר כדי לא לקבל הודעה זו. לפרטים הקליקו כאן

תערוכת פאריס: פורשה מציגה פאנמרה פלאג-אין הייבריד עם תיבת PDK ומצבר מוגדל

גירסת הייבריד משופרת לפאנמרה עם מצבר ליתיום יון גדול יותר ותיבת הילוכים עם מצמד כפול (פורשה)
גירסת הייבריד משופרת לפאנמרה עם מצבר ליתיום יון גדול יותר ותיבת הילוכים עם מצמד כפול (פורשה)

אוטוניוז, 11.09.2016 – פורשה תציג בתערוכת המכוניות של פאריס (1-16 אוקטובר) גירסת פלאג-אין הייבריד של הפאנמרה, 4 E-Hybrid. לגירסה החדשה הספק משולב של 462 כ"ס וצריכת דלק של 2.5 ל'/100 ק"מ בלבד במבחני ה-NEDC. המכונית משאירה מאחוריה 56 ג'/ק"מ דו תחמוצת הפחמן בלבד.

לגירסה החדשה מצבר ליתיום יון שתכולתו הוגדלה מ-9.4 קו"ש ל-14.1 קו"ש מה שאמור לאפשר למכונית טווח נסיעה חשמלית בלבד של 50 ק"מ ומהירות חשמלית מרבית של 140 קמ"ש.

מנוע הבנזין הוא V6, בי-טורבו, בנפח 2.9 ל', הספק 330 כ"ס ומומנט 45.9 קג"מ. פעולת המנוע משולבת עם זו של המנוע החשמלי שהספקו 130 כ"ס ומומנט 40.8 קג"מ. פורשה יישמה בגירסה זו את אסטרטגיית הפעלת המנוע הנקוטה ב-918 Spyder, הסופרקאר שהוצגה לפני שלוש שנים. באסטרטגיה זו המנוע החשמלי נכנס לפעולה עם הנגיעה בדוושת התאוצה בעוד שבגירסה הקודמת הוא נכנס לפעולה רק אחרי לחיצה של 80% על הדוושה. המנוע החשמלי מסוגל לספק עוצמה לאורך כל הדרך גם כדי להשיג את המהירות המרבית, 278 קמ"ש, או כדי לקצר את התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ל-4.6 שנ'.

תיבת ההילוכים הוחלפה והפעם הותקנה למכונית הפלאג-אין הייבריד תיבת הילוכים כפולת מצמדים אוטומטית (PDK) 8 מהירויות. החלפת ההילוכים מתבצעת באמצעות מנגנון אלקטרומכני במקום מנגנון אלקטרוהידראולי כפי שהיה בתיבת ההילוכים האוטומטית הקודמת. לדברי פורשה המכניזם הזה משפר את ביצועי התיבה והחלפות ההילוכים מהירות יותר.

לפאנמרה 4 E-Hybrid מספר מודים של נסיעה שניתן להפעילם מגלגל ההגה ובהם מצבי Sport ו-Sport Plus שנמצאים גם בדגמים אחרים ואילו מודים מיוחדים לדגם הזה הם E-Power (נסיעה חשמלית), Hybrid Auto (שילוב בין שני סוגי ההנעה), E-Hold (מצב המאפשר שימור טעינה כדי שהמכונית תהיה מוכנה לכניסה לאזור עירוני שבו עדיפות לניידות חשמלית) ו-E-Charge (המנוע מטעין את המצבר, מצב שבו המנוע פועל באופן נמרץ יותר מזה הנדרש לנסיעה עצמה).

הפאנרמה 4 E-Hybrid, תוצג בפאריס אבל אפשר להזמינה כבר היום, כשבגרמניה מחירה מתחיל ב-107,553 יורו.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


עשו מנוי לניוזלטר של אוטוניוז
עשו מנוי לניוזלטר וקבלו את כל העידכונים
תודה על עשיית המנוי. עליך לאשר את כתובת האימייל כדי שנוכל לשלחו אליכם. אנא בדקו את האימייל ובצעו את ההוראות.
אנחנו מכבדים את פרטיותכם. לעולם לא נעביר את פרטיכם לצד שלישי
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup Plugin