שיווק: אתר חדש לפולקסווגן, אתר מחודש לסקודה בהשקעה של מאות אלפי שקלים

  • קוד אואזיס מפתחת נכסים דיגיטליים לקבוצת צ'מפיון מוטורס בהיקף של מאות אלפי שקלים.
  • האתר החדש של פולקסווגן בולט בצבעו השחור.
  • מוקם גם אתר שירות חדש לקבוצה.
אתר האינטרנט החדש של פולקסווגן פרטיות בישראל (צילום מסך)

אוטוניוז, 09.10.2017 – צ'מפיון מוטורס חנכה לאחרונה אתר אינטרנט חדש לפולקסווגן ומתיחת פנים לאתר של סקודה. את הפרויקטים ביצעה חברת קוד אואזיס בהסכם, שלפי הודעת החברה, היקפו עומד על מאות אלפי שקלים. בנוסף לכך קוד אואזיס מפתחת גם אתר שירות חדש לקבוצה.

האתר של פולקסווגן פרטיות נבנה במבנה דומה מאד לזה של פולקסווגן גרמניה, כולל סרגלים ותפריטים, אבל בהבדל ניכר אחד: הרקע באתר פולקסווגן גרמניה הוא לבן בעוד הרקע של האתר הישראלי הוא שחור דרמטי והפונטים בצהוב.

אתר האינטרנט של פולקסווגן גרמניה (צילום מסך)

באתר נמצא קונפיגורטור המאפשר למתעניינים להרכיב לעצמם מכוניתם ולקבל הדגמה בתצוגת 360 ברזולוציה גבוהה של מעטפת המכונית. בנוסף לכך באתר קיים סרגל כלי נגישות, פטנט נחמד המאפשר שליטה על פרמטרים שונים על המסך, אבל כפתור הכניסה אליו נוכח תמיד על המסך משמאל ולמטה.

באתר סקודה בוצעה מתיחת פנים ונשמר המבנה הרגיל של אתרי האינטרנט הגלובליים של סקודה.

בשבועות הקרובים תסתיים הקמת אתר לכל קבוצת צ'מפיון מוטורס על כל חלקיה ואגפיה כולל שירות לקוחות.

כותרות היום

עשו מנוי לניוזלטר של אוטוניוז
עשו מנוי לניוזלטר וקבלו את כל העידכונים
תודה על עשיית המנוי. עליך לאשר את כתובת האימייל כדי שנוכל לשלחו אליכם. אנא בדקו את האימייל ובצעו את ההוראות.
אנחנו מכבדים את פרטיותכם. לעולם לא נעביר את פרטיכם לצד שלישי
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup Plugin