צ'מפיונס ליג: ניסאן האריכה החסות בשלוש שנים

  • אחרי שלוש שנים מתוך ארבע, ניסאן האריכה את חוזה החסות לצ'מפיון ליג בשלוש עונות נוספות.
  • עלות חוזה מוערכת בכ-70 מיליון דולר לעונה.
  • המטרה בחסות להגביר את הערות למותג ואת החשיפה הגלובלית.

אוטוניוז, 10.10.2017 – ניסאן האריכה לאחרונה את חוזה החסות לצ'מפיונס ליג, תחרות הכדורגל השנתית היוקרתית והחשובה ביותר, וככל הנראה סדרת הספורט המקצועני הפופולרית בעולם. בסדרה צופים מדי שנה כארבעה מיליארד צופי טלוויזיה ברחבי העולם. ניסאן החלה לתת חסות לסדרה לפני שלוש שנים בחוזה לארבע שנים וכעת חתמה על חוזה לשלוש עונות נוספות, שיסתיים בעונת הכדורגל 2020/2021. עלות חוזה חסות שנתי מוערכת ביותר מ-70 מ' ד'.

ניסאן החליפה בעונת 2014/2015 את פורד כספונסורית האוטומוטיבית של הסדרה. המטרה היתה "להגביר את הערכות למותג," אמר בראיון לבי.בי.סי ז'אן-פייר דירנאז, סגן נשיא לשיווק בניסאן אירופה, בראיון שנערך לפני שנה לסיכום שנתיים למעורבות של ניסאן בתחרות.

"אנחנו מותג הולך וגדל ברחבי העולם, אבל למעט יפן, ואולי גם בארה"ב, אנחנו מותג מאתגר," אמר דירנאז. "כדי לעשות צעד נוסף אנחנו צריכים להגדיל את המודעות [למותג]. לליגת האלופות יש כח מסיבי במונחים של צפיה שהיא יכולה לתת לנו. זו ככל הנראה התחרות היחידה בעולם שבה כל שבועיים, יש לנו מפגש בטלוויזיה בין החודשים ספטמבר למאי. גביע העולם נערך רק כל ארבע שנים. אנחנו זקוקים משהו שבו יש חשיפה סדירה, האירוע גם מאפשר לנו להחשף לקהל גלובלי."

דירנאז העריך שהחשיפה אפשרה לניסאן לשפר את מיקומה בדירוג המותגים העולמי. "ספורט הוא כנראה התחום הטוב ביותר להביע את מאפייני החברה שלנו, אני לא אומר שזה היחיד, אבל כנראה הכי ההגיוני ביותר לאמץ את הערכים שלנו."

כותרות היום

עשו מנוי לניוזלטר של אוטוניוז
עשו מנוי לניוזלטר וקבלו את כל העידכונים
תודה על עשיית המנוי. עליך לאשר את כתובת האימייל כדי שנוכל לשלחו אליכם. אנא בדקו את האימייל ובצעו את ההוראות.
אנחנו מכבדים את פרטיותכם. לעולם לא נעביר את פרטיכם לצד שלישי
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup Plugin