הודעה למשתמשי אתר אוטוניוז

בגלל שינוי כתובת מ-HTTP ל-HTTPS יתכן שתקבלו הודעה שהאתר לא בטוח. עליכם לנקות את ה-cache או לגלוש בדפדפן אחר כדי לא לקבל הודעה זו. לפרטים הקליקו כאן

עם מיניבוס חדש UTI מצפה למכור כ-70 אוטובוסים ומיניבוסים השנה

  • UTI השיקה מיניבוס חדש, איסוזו נובו, בשתי גרסאות.
  • לאחרונה מסרה החברה ארבעה אוטובוסים לרשות שדות התעופה.
  • מסירות האוטובוסים של UTI צנחו ב-2016, והחברה מתכננת לשלשן ב-2017.
איסוזו נובו, המיניבוס החדש של UTI לשוק המקומי (יח"צ)
איסוזו נובו, המיניבוס החדש של UTI לשוק המקומי (יח"צ)

אוטוניוז, 19.04.2017 – UTI, יבואנית איסוזו, השיקה לאחרונה מיניבוס תיור חדש העונה לשם Novo. זהו כלי רכב באורך 7,300 מ"מ, עם 22 מקומות ישיבה ואופציה ל-29 מקומות ישיבה. הנובו מצוייד במנוע איסוזו 5.2 ל' ותיבת רובוטית מסוג ניסטרוניק. זהו שילוב המוכר מאלפי משאיות בינוניות של איסוזו שעלו על כבישי המדינה. בגירסת ה-22 מקומות סידור המושבים במיניבוס הוא שלושה לרוחב, כך ששני שלישים מהנוסעים יושבים בצמוד לחלון. לנובו מתלה אויר אחורי ולדברי החברה "נפח תא המטען [גדול] פי שלושה לערך מהמקובל בשוק."

מחירו של הנובו מתחיל ב-370,000 ש'.

לאחרונה מסרה UTI ארבעה אוטובוסים מדגם CITIPORT, אוטובוסים עם ריצפה נמוכה, לרשות שדות התעופה, להפעלה בקו השאטלים בין הטרמינלים לחניון לטווח ארוך. הסיטיפורט מצויד במנוע קמינס בנפח 6.7 ל' ותיבת הילוכים אוטומטית שש מהירויות. אורכו 12 מ' והוא יכול להסיע עד 106 נוסעים, 36 מהם בישיבה.

UTI מנסה לחדור בשנים האחרונות לשוק ההיסעים עם סידרה של אוטובוסים ומיניבוסים, אולם עד כה ההצלחה היתה מוגבלת. בשלושה החודשים הראשונים של 2017 מסרה החברה 3 אוטובוסים, צניחה של 72.7% בהשוואה לתקופה המקבילה 2016. ב-2016 מסרה החברה לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, 18 אוטובוסים, 15 מהם בעלי ריצפה נמוכה, כש-14 מהם נמסרו למפעילת התחבורה הציבורית מטרופולין, המפעילה אותם באזור השרון.

דורון ליאור מנכ"ל UTI (מימין) וטורגול אריקאן מנכ"ל איסוזו טורקיה (יח"צ)
דורון ליאור מנכ"ל UTI (מימין) וטורגול אריקאן מנכ"ל איסוזו טורקיה (יח"צ)

הפגיעה הסינית

בשיחה עם אוטוניוז אמר דורון ליאור, מנכ"ל UTI, שעד כה היה לחברה רק מידיבוס אחד, שהתחרה בעיקר בספרינטר. בשנה הקרובה מקווה החברה למכור 60-70 כלי רכב, כמחציתם מדגם הסיטיפורט, במכרזי תחבורה ציבורית, והשאר דגם הנובו. "זו תהיה התחלה לא רעה," אמר ליאור.

UTI החלה לשווק אוטובוסים בישראל לפני כארבע שנים אולם לא הצליחה לחדור לשוק באופן משמעותי. " התחרות הסינית שינתה את כללי המשחק. אין מה לעשות," אמר ליאור בהתייחסו לפלישה של יצרניות האוטובוסים הסיניות לשוק המקומי, פלישה שפגעה באופן משמעותי במכירות יבואניות האוטובוסים המסורתיות בשוק המקומי.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


עשו מנוי לניוזלטר של אוטוניוז
עשו מנוי לניוזלטר וקבלו את כל העידכונים
תודה על עשיית המנוי. עליך לאשר את כתובת האימייל כדי שנוכל לשלחו אליכם. אנא בדקו את האימייל ובצעו את ההוראות.
אנחנו מכבדים את פרטיותכם. לעולם לא נעביר את פרטיכם לצד שלישי
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup Plugin