סוזוקי מובילה מיזם משותף לייצור מצברי ליתיום-יון בהודו

  • בזכות תקן זיהום חדש מכוניות הייבריד ביניים צפויות לזינוק במכירות.
  • התקן החדש ייקר מכוניות דיזל ב-1,200 דולר.

אוטוניוז, 19.04.2017 – סוזוקי, יצרנית הרכב הגדולה בחצי היבשת ההודית, תקים מיזם משותף עם טושיבה ודנסו, יצרנית הרכיבים, למפעל להרכבת סוללות ליתיום-יון עבור השוק ההודי. ההשקעה הראשונית במיזם תעמוד על 184 מ' ד'. סוזוקי תחזיק ב-50% מהמיזם, טושיבה ב-40% ודנסו ב-10%.

תעשיית הרכב ההודית מנסה להתקדם בהפחתת רמות הזיהום לעבר תעשיית הרכב האירופית. אולם הקשיים בהודו הם ניכרים, בין השאר בגלל יכולת אספקת חשמל מוגבלת באזורים רבים במדינה. אחד הפתרונות הוא יישום של טכנולוגיית הייבריד ביניים (Mild Hybrid – MHEV) ושימוש במצבר ליתיום-יון 48 וולט.

הודו אמורה ליישם תקן זיהום חדש, BS VI החל מ-1 באפריל 2020, תקן שיקרב אותה לרמות הזיהום הבינלאומיות. לדברי Frost & Sullivan, חברת הייעוץ, פתרון של MHEV מתאים להודו. חברת המחקר מעריכה שישום התקנות החדשות ייקר את מכוניות הדיזל, הפופולריות בהודו, ב-1,200 דולר ליחידה ובמצב זה למערכות MHEV יהיה יתרון והן יוכלו לתפוס עד 18% מהשוק ההודי ב-2023.

מטרת המיזם החדש היא אספקת יציבה של מצברי ליתיום-יון לשוק ההודי. המיזם עדיין זקוק לאישור של כל השותפים בו.

 

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


עשו מנוי לניוזלטר של אוטוניוז
עשו מנוי לניוזלטר וקבלו את כל העידכונים
תודה על עשיית המנוי. עליך לאשר את כתובת האימייל כדי שנוכל לשלחו אליכם. אנא בדקו את האימייל ובצעו את ההוראות.
אנחנו מכבדים את פרטיותכם. לעולם לא נעביר את פרטיכם לצד שלישי
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup Plugin