המעגל נסגר, דלפי חוברת לב.מ.וו-אינטל-מובילאיי בפיתוח פלטפורמה לנהיגה אוטונומית

  • ארבע החברות האוטומוטיביות שכרתו בריתות שנה האחרונה סוגרות מעגל.
  • דלפי תעשה אינטגרציה של המערכת עבור יצרניות רכב נוספות.
  •  שיתוף הפעולה אינו אקסקלוסיבי ומאפשר לקבוצות טיר 1 נוספות לשתף פעולה.
פרופ' אמנון שעשוע  יו"ר מובילאיי (מימין), הארלד קרוגר יו"ר הנהלת ב.מ.וו (באמצע)  ובריאן קאצ'נאצ' ה-CEO של אינטל בטקס ביום שישי (ב.מ.וו)
פרופ' אמנון שעשוע יו"ר מובילאיי (מימין), הארלד קרוגר יו"ר הנהלת ב.מ.וו (באמצע) ובריאן קאצ'נאצ' ה-CEO של אינטל ביום הודעה על הברית, יולי 2016 (ב.מ.וו)

אוטוניוז, 16.05.2017 – אחרי שנה של הודעות לעיתונות, מסיבות עיתונאים ופעילויות פיתוח ותצוגות תכלית המעגל נסגר. קבוצת ב.מ.וו, אינטל ומובילאיי הודיעו היום (ג') על כוונתן לצרף את דלפי אוטומוטיב כשותף פיתוח ואינטגרטור של מערכות פלטפורמה לנהיגה אוטונומית. זה צעד טבעי ביותר, לאור שיתוף הפעולה בין הצדדים בשנה האחרונה. מובילאיי ודלפי החלו לשתף פעולה באוגוסט האחרון. אינטל חברה אליהם ב-1 בדצמבר בפיתוח מערכת מדף לנהיגה אוטונומית שאמורה להגיע לשוק כבר ב-2019, שנתיים ולהקדים בשנתיים את המערכת המפותחת בשיתוף הפעולה ב.מ.וו-אינטל-מובילאיי עליו פורסם לראשונה ביולי 2016. בכל מקרה סביר להניח שהיה שיתוף פעולה בין החברות השונות כדי למנוע בזבוז משאבים בפיתוח שעלותו גבוהה.

דלפי סיפקה כבר אבטיפוס לפלטפורמת מחשוב לקבוצת ב.מ.וו והיא פועלת עם אינטל ומובילאיי בתחומים של תפיסה, מיזוג חיישנים ומחשוב נהיגה אוטומטית בביצועים גבוהים, לפי הודעה של ב.מ.וו.

מאז תחילת שיתוף הפעולה ב.מ.וו-אינטל-מובילאיי פותחה פלטפורמה לנהיגה אוטונומית שניתן לייצרה בהיקפים גדולים ומתאימה ליישום גם ע"י קבוצות אוטומוטיביות אחרות שיתאימו את הפלטפורמה לצרכיהן לשם כך מצורפת כעת דלפי.

"אינטגרייטורים של מערכות, כמו דלפי, הינם קריטיים לאסטרטגיית הגישה לשוק של הפתרון המשותף כדי להגיע במהירות ל-OEMs אוטומוטיביים רבים," נמסר בהודעה. תפקידה של דלפי לכן יהיה לשלב את הפלטפורמה שפותחה ע"י ב.מ.וו-אינטל-מובילאיי בארכיטקטורות אוטומוטיביות של OEMs נוספים. דלפי עשויה לספק גם את החומרה הנדרשת דוגמת חיישנים בנוסף על ביצוע קסטומיזציה ואפליקציות.

לא אקסקלוסיבי

שיתוף הפעולה אינו אקסקלוסיבי כך שהוא מאפשר לשותפות ב.מ.וו/אינטל/מובילאיי להתקשר גם עם חברות טיר 1 המתחרות בדלפי כדי לשווק את המערכת. השותפות המשולשת אמרה מתחילת הדרך שבכוונתה לפתח מערכת שתתאים גם ליצרניות רכב אחרות ולקבוע סטנדרט לתעשיה.

בשנה האחרונה, במקביל לשיתוף הפעולה בראשות קבוצת ב.מ.וו פיתחה דלפי מערכת אוטונומית עצמאית אותה היא בוחנת כעת בסינגפור ועתיד לבחון באתרים נוספים במהלך השנה. יהיה זה בלתי סביר להניח שלא היה שיתוף פעולה בין המפתחים השונים, כאשר אינטל-מובילאיי היוו את החוט המקשר.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*


עשו מנוי לניוזלטר של אוטוניוז
עשו מנוי לניוזלטר וקבלו את כל העידכונים
תודה על עשיית המנוי. עליך לאשר את כתובת האימייל כדי שנוכל לשלחו אליכם. אנא בדקו את האימייל ובצעו את ההוראות.
אנחנו מכבדים את פרטיותכם. לעולם לא נעביר את פרטיכם לצד שלישי
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup Plugin