ב.מ.וו תשיק מערכת REM של מובילאיי ב-2018 בשיתוף פעולה עם HERE

  • לקוח נוסף למערכת ה-REM של מובילאיי.
  • נתוני אנונימיים ממכונית ב.מ.וו ישולבו בשכבה דינמית במפות של HERE.
  • מתהדקים הקשרים במרובע ב.מ.וו, אינטל, מובילאיי ו-HERE.

אוטוניוז, 21.02.2017 – ב.מ.וו תשלב במכוניות מותגיה את מערכת REM, מערכת מבוססת מיקור קהל המונים ליצירת מפות דיגיטליות, של מובילאיי החל משנת הדגם 2018. שילוב המערכת יבוצע בשיתוף פעולה עם מפיקת המפות הדיגיטליות HERE שחתמה לפני מספר שבועות על הסכם לשיתוף פעולה עם מובילאיי. הסכם זה פתח את הדרך גם לשיתוף הפעולה הנוכחי, כאשר נתונים שיאספו ע"י מכוניות קבוצת ב.מ.וו ישמשו כשכבה נוספת במפות ההיי דפינישן של HERE וישפר את איכות המפות את רמת הלוקליזציה שתוצג עליהן.

המצלמות שיאספו את המידע, שיוזרם ויעובד באמצעות המעבד EyeQ של מובילאיי והתוכנה שפותחה עבורו, יעבירו מידע אנונימי לענן באופן דחוס ביותר, 10 קילובייט לק"מ. מידע זה ישמש להוספת שכבה דינמית למפה ובעתיד ינוצל גם באפליקציות שונות. לקוחות ב.מ.וו יוכלו להתעדכן בזמן אמת בנתוני צפיפות תנועה, סכנות פוטנציאליות על הכביש, תנאי מזג האויר, אפשרויות חניה ומידע נוסף.

פרויקט חדש זה מהדק את הקשר בין קבוצת ב.מ.וו, מובילאיי, אינטל ו-HERE. אינטל אמורה להשלים השנה רכישת 15% מ-HERE וגם מקיימת עימה שיתוף פעולה בשני פרויקטים. מובילאיי ואינטל שותפות עם דלפי בפיתוח מערכת מדף לנהיגה אוטונומית שהשקתה מתוכננת ל-2019. ב.מ.וו, מובילאיי ואינטל מפתחות במשותף מערכת נהיגה אוטונומית, שגם ל-HERE יהיה בה חלק, שהשקתה מתוכננת ל-2021 במכונית iNEXT של ב.מ.וו.

בשבוע שעבר חתמה פולקסווגן על הסכם עם מובילאיי לשימוש במערכת REM.

HERE נרכשה לפני יותר משנתיים מנוקיה ע"י שלוש יצרניות הפרמיום הגרמניות הגדולות, קבוצת דיימלר, קבוצת ב.מ.וו ומותג אודי השייך לקבוצת פולקסווגן, תמורת כשלושה מיליארד דולר.

 

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*