בורג-וארנר השלימה פיתוח מודול הנעה חשמלית

  • המערכת החדשה כוללת במארז אחד מנוע חשמלי ומערכת תמסורת.
  • המערכת יכולה לשמש כיחידת הנעה מרכזית או משנית בכלי הרכב.
  • תתוקן לראשונה במכוניות של יצרניות סיניות.
חוטים מלבניים מלופפים סביב לרוטור בטכנולוגיית HVH (רמי אינטרנשיונל)
חוטים מלבניים מלופפים סביב לרוטור בטכנולוגיית HVH (רמי אינטרנשיונל)

אוטוניוז, 26.11.2016 – ספקית הרכיבים האמריקנית BorgWarner הודיעה על השלמת פיתוח מערכת הנעה חשמלית המשלבת מנוע חשמלי ותיבת הילוכים. המערכת תשווק החל בקיץ 2017 ע"י יצרניות מכוניות סיניות. המערכת תתאים לשימוש בכלי רכב חשמליים (BEVs) ובכלי רכב הייברידיים ברמה P4 והיא ניתנת להתאמה בהתאם לדרישות יצרנית הרכב.

לדברי החברה שילוב הרכיבים מאפשר חסכון במשקל, בעלות ובחלל שהמערכת תופסת. אופטימיזציה של המערכת, כולל למשל התאמת יחסי העברת הילוכים, ניתנת לביצוע עבור כל דגם כפתרון שנתפר במיוחד לו.

המוצר החדש התאפשר בעקבות רכישת Remy International, יצרנית של מערכות הנעה הייברידיות והבעלים לפטנט למנועים חשמליים עם טכנולוגיית High Voltage Hairpin – HVH שבה הסטטור מלופף בחוטי חשמל בחתך מלבני המשפרים את הביצועים החשמליים של המנוע. הרכישה הושלמה לפני יותר משנה בהערכת שווי של מעל מיליארד ד' לחברה הנרכשת. Remy International קידמה את הרעיון של ייצור מערכות הנעה הייברידיות כמערכות מדף שגם יצרניות רכב קטנות שיכולת המו"פ שלהן מוגבלת, יוכלו להנות מהן.

המודול החדש, eDM, מבוסס על המנוע החשמלי של Remy ועל יחידת התמסורת החשמלית ש-BorgWarner מייצרת מאז 2009, eGearDrive. המודול מסוגל לשמש כיחידת הנעה עיקרית או משנית בכלי הרכב.

יחידת ה-eMD המשלבת מנוע חשמלי ומערכת תמסורת (BorgWarner)
יחידת ה-eMD המשלבת מנוע חשמלי ומערכת תמסורת (BorgWarner)

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*