אודי הציגה A5 קופה ו-S5 קופה עמוסות בטכנולוגיה

ה-A5 קופה וה-S5 קופה מוקרנות על מסך בעת הצגתן (אודי)

ה-A5 קופה וה-S5 קופה מוקרנות על מסך בעת הצגתן (אודי)

אוטוניוז, 04.06.2015 – אודי הציגה ביום חמישי האחרון את ה-A5 קופה, מכונית שתי דלתות ארבעה מושבים שאמורה להתחרות במרצדס C קלאס קופה ובב.מ.וו סידרה 4. הדגם מבוסס על פלטפורמת ה-A4 והוא ישווק באירופה עם שני מנועי בנזין ושלושה מנועי דיזל. הספקי המנועים ינועו בין 190 כ"ס ל-286 כ"ס, ביצועיהם שופרו ב-17% וצריכת הדלק הופחתה ב-22%. במקביל הוצגה גם הגרסה הספורטיבית, S5 קופה עם מנוע TFSI, מנוע טורבו בנזין 3.0 ל' בתצורת V6 שהספקו 354 כ"ס, תוספת של 21 כ"ס בהשוואה לדגם הקודם. הנתונים שאודי פרסמה אינם סופיים. שיווק הדגם צפוי להתחיל בסתיו ועד אז הדגם יעבור תהליכי תקינה ואשרור שונים שיתכן שבהם ישתנו נתונים אחדים. נתון זמני אחד שפורסם הוא תאוצה ל-100 קמ"ש 4.7 שנ' בגרסת ה-S5 קופה.

 

תיבות ההילוכים שיהיו בשימוש הן ידנית וטיפטרוניק 7 מהירויות לדגמי ה-4 צילינדרים וה-TDI בנפח 3.0 ל' והספק 218 כ"ס בגרסאות הנעה קדמית או הנעה כפולה. תיבת הילוכים טיפטרוניק 8 מהירויות תותקן בגרסאות הדיזל החזקות יותר ובגרסת ה-S5.

משקל גוף המכונית הופחת ב-60 ק"ג הודות לשימוש בעירוב של חומרים ותכנון קל משקל. שופרה גם היעילות האירודינמית של הדגם שעומדת כעת על מקדם גרר של 0.25. השאסי הגדול יותר איפשר גם את הגדלת חלל הנוסעים ותוספת של 10 ל' לתא המטען.

הדגם החדש מצויד, כאופציה, במערכת "קוקפיט וירטואלי" המבוססת על מסך מגע מסך בגודל 12.3 אינצ' בקונסולה המרכזית ומסך ניווט 8.3 אינצ' במרכז לוח המחוונים, שהשליטה עליו יכולה להתבצע באמצעות מחוות ידניות. ל-A5 קופה מותקן ממשק לסמארטפון שיכול להתחבר הן ל-Apple Car Play והן ל-Android Auto ולהעביר את הטלפון למסך המגע המרכזי.

הדגם גם מצויד בשלל מערכות עזר לנהג.

תגובה ראשונה

תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*